5 TIPOV, AKO SA PSYCHICKY NEZRÚTIŤ PRI PÍSANÍ DIPLOMOVKY

5 TIPOV, AKO SA PSYCHICKY NEZRÚTIŤ PRI PÍSANÍ DIPLOMOVKY

Pobehuješ po izbe hore-dole, ohrýzaš si nechty a máš chuť sa zbaliť a vypadnúť do Indie? 

Máme pre teba pár tipov, ako byť pri písaní diplomovky efektívnejší a ako si pošetriť psychické zdravie na horšie časy.


  1. Daj si chvíľku pauzu. Prídeš na iné myšlienky a keď sa vrátiš naspäť k písaniu, budeš sa cítiť ako nový človek. Len si daj pozor, aby sa z chvíľkovej pauzy nestali dni, či týždne prokrastinácie.

  2. Využi svoj čas efektívne. Písať môžeš napr. aj počas cestovania vlakom, v čakárni u zubára, alebo počas nudnej prednášky. Svoj čas využiješ na maximum a navyše ti zmena prostredia pri písaní určite prospeje.

  3. Netráp sa gramatikou. Nedovoľ, aby hlboké úvahy nad významom ypsilonu v slovenskej gramatike prerušili tok tvojich myšlienok. Sústreď sa na obsah - píš, kým ti prsty stačia.  Chyby opravíš nakoniec, alebo dáš svoju prácu skontrolovať frajerke, či susedke.

  4. Fejsbučik môj každodenný. Denne čumíš na storyčka tvojich spolužiakov, ako sa chvália tým, že už majú prácu dávno napísanú? Kašli na nich - na výčitky typu “mal som začať už dávno” teraz nie je čas. Dočasne si deaktivuj sociálne siete - veď predsa čo oči nevidia, to srdce nebolí.

  5. Nejde predsa o život. Uvedom si, že sú vo svete ľudia, ktorí majú horšie problémy, ako je napísanie nejakej práce, ktorú aj tak nikto nebude čítať.


    Veríme, že ťa naše povzdubivé slová podporili! :-) Keď bude tvoje veľdielo hotové, klikaj sem: CHCEM DIPLOMOVKU a o zvyšok sa už postaráme my. Vytlačíme, poviažeme, no za teba to nenapíšeme. Tak šup-šup do toho.